På tåget hem..

japp sitter just nu på tåget hem från sthlm. Har vari på kurs nu i två dagar, vilket har resulterat i att de har blivit lite dåligt med bloggandet. Va urkul att träffa de andra kollegorna igen, och höra lite hur dom har de osv. Men samtidigt som jag blir ganska trött av det hela. Jag har verkligen fått reflektera i två hela dagar, om allt mellan himmel och jord. Jag är nog lite av en person som reflektera lite för mig själv, men aldrig att jag ägnar en hel dag till det. Va även intressant att få lite återkoppling om hur andra uppfattar en själv. Som sagt var riktigt nyttigt, även om jag ibland fick anstränga mig lite extra för att försöka förstå vad budskapet va. Kanske hänger de ihop lite med min tekniska bakgrund. Där de är mycket rätt/fel, och inte ges någon chans till egen tolkning.

Planer för kvällen är annars att skriva lite i min svarta bok som jag fått.  Sen så blir de till att laga middag till älsk, när han kommmer från jobbet. Sen så är jag lite sugen på att ta mig en promenad för att komma ut lite. Har varit mycket stillasittande, så jag känner lite spring i benen.

Nu ska jag ta och koppla ifrån innan nätet läger av när vi kommer till en tunnel. Skriver kanske mer ikväll eller imorgon. Då ska jag även försöka slänga in lite bilder.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0