Sthlms trafiken.. säger då de..

jag är helt slut i huvudet. Det känns som jag suttit på en fyra timmars lång föreläsning. Vilket jag inte gjort, utan jag har kört bil i sthlm idag. Va inte riktigt meningen att jag skulle köra genom sthlm men då jag hamnade i fel fil så jag missade avfarten till södralänken, så fanns de inget annat val. Men som tur var så kom jag fram säkert iaf efter det lilla missödet. Imorgon skall de banne mig gå bättre, ska rå kolla kartan ikväll.

Nu på kvällen så har jag varit en sväng till VH och handlat lite mat. Men precis när jag skulle kliva på bussen så kommer jag på att jag har har glömt plånboken på kontoret i min regnjacka. Så de blev till att vända och ta nästa buss istället. Jag passade även på att spanna in centrumet, men de va inte så mycket affärer. Men jag köpte iaf ett doftljus i en butik. Men nu när jag kommit hem så blir jag osäker på om jag vågar tända det. Då jag inte vet fall branddetektorn i mitt rum är för rök eller värme. Vill ju inte starta brandlarmet precis, då lär jag ju sticka ut ännu mer =).

Men nu ska jag ta och kolla igenom kartan till imorgon. Hoppas ni andra har haft en lugnare dag.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMFG! bli medlem och få presentkort på KICKS!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=134479



gratis smink som funkar!! :D :D

2008-10-20 @ 18:34:10
Postat av: Anonym

men visst är väl trafik underbart - eller not

2008-10-20 @ 18:34:44
Postat av: Sofichelle

ja håller med om det där med teét , ha en fortsatt bra dag!

2008-10-20 @ 20:30:26
URL: http://www.sofichelle.devote.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket! trevlig kväll önskar jag dej med:)

2008-10-20 @ 21:16:20
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: norrsken

tjena!! Jaa det ordnar sig iaf men jag kommer nog inte att ha julgrejer här i min egen lgh så det får bli nästa år..jag flyttar inte långt bort från lgh utan bara några meter för det är samma område där jag bor i och tillfället lgh som jag ska flytta till=)..då det är viktigaste för mig att jag har en övergivet katt som är ju van på "landet"..ej på stan..hon kom in i mitt liv sen 1,5 år tillbaka..jag får lära henne komma till tillfället lgh.hon är ju smart..ha det gott=)

2008-10-20 @ 21:23:36
URL: http://eldfenix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0