Trevlig kväll igår..

även om de blev en ganska dyr historia men de var de värt.. Gör ju inte av med så mycket pengar borta på min kasern. Va kul att se lite bekanta ansikten och jag måste erkänna att jag saknar dom mera än jag trott. Helt sjukt att man kan sakna att bli lite kramad, blir ju inte så mycket av de då jag än så länge inte har så många vänner där jag bor.
 
Här bor jag i veckorna....

Här sitter jag vid datorn då de inte fiunkar att sitta vid skrivbordet vid fönstret. Vilket är mycket lustigt då det inte är några större avstånd mellan dessa.

Planer för dagen är annars att städa klart min garderob som jag påbörjade i veckan när jag bodde hemma några nätter. Sen så ska jag och älsk ut och cykla en sväng. Ska kolla vad de kostar att köpa en vattenkokare att ha på rummet. Sen så blir de till att handla något till middag. Sen ska jag bara ta de lugnt och packa väskan igen, då jag åkter till stlm imorgon redan, med anledning av att jag skall ta bilen tidigt på måndag morgon ut till Rindö. Men nu ska jag göra mig iordning så vi kan sticka snart, så länge de är lite ljust.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: JESSICA

men hon verkar kunna gå i vilka skor som helst, om man tänker på klackskorna utan klack :p

2008-10-18 @ 18:26:20
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: sis

men carro då, det där rummet var inte så illa som jag hade förväntat mig, det var ganska ljust trodde inte ens det fanns fönster haha

va vad ska du till rindö, med vems car?

Hörde vad som hade hänt eriks katt, stackars erik.

Ni får helt enkelt önska er en ny katt till västerås.

Pussss

2008-10-18 @ 21:19:33
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg, halkade in.

2008-10-19 @ 00:02:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hhaha tjusigt rum, gillar din garderob =).

2008-10-19 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0