En dag i skogen

tror inte mitt arbete kan bli så mycket bättre än så här. Sen hade dom ju beställt riktigt fint väder. Så det blev en riktig fältlunch.


jättegod mat i ett väldigt fint väder. Sen så blev det en hel del information också. Innan det frammåt em var dags att plantera lite skogsplantor. Denna som syns nedanpå bild är mitt verk =).




Lär dock tar några år innan den växer upp, för nu är den inte mycket för världen. Efter jobbet så blv jag upphämtad då jag hade turen att älsk vara i närheten. Så sen så har jag ägnat em åt att läsa lite i min bok. Vara på kalas och sen så nu så hoppas jag att de finns något att se annars blir det sängen tidigt så jag orkar upp till träningen imorgon.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0