Idag har jag

faktiskt inte varit helt på topp.Imorse var allt lugnt gick upp och så sjöng  jag för älsk som hade födelsedag. Sedan så var det frukost och till att bege sig till jobbet med bussen. På jobbet hände det inget spec jobbade på som vanligt med mina arbetsuppgifter. Har haft huvudvärk under em vilket gjorde att jag räknade ner tills när jag fick gå hem. Sen så tog jag bussen hem och på hemvägen passade jag på att handla till min glasstårta.

Så här blev resultatet, han precis ta kortet innan chokladen smälte och siffrorna föll ihop.

Nu på kvällen mår jag iaf bättre en huvudvärkstablett kan göra susen ibland. Nu måste jag fortsätta fixa här hemma. Ska packa upp väskan vilket jag ännu ligger efter med. Sen ska jag försöka hinna med en promenad också innan det mörknar allt för mycket. Innan sängdags ska jag även passa på att kolla vädret, då jag kommer vara ute under morgon dagen.

// Carro //



Kommentarer
Postat av: meee

Åhh vilken snygg tårta du gjorde till erik, vad gulligt av dig. Hoppas den var god också.

Puss

2009-04-24 @ 07:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0