Impuls

köp blev det idag när jag och älsk var en sväng på stan.
Inte världens roligaste sak att köpa men den, är otroligt liten och lätt, vilket  blir perfekt när jag ska vandra i sommar. Nu återstår det bara för mig att köpa väska, ev skor/kängor och mat att ha med mig. Innan vi gick hem så blev det en glass på stan. 

Efter stan så var jag en sväng på gymet och tränade en vända. Vilket var riktigt skönt, och avslappnande. Sen så har jag ätit middag och nu på kvällen så återstår det en massa förberedelser för mig till imorgon då det bär av till Sthlm för mig. Är än så länge inte så spec nervös men det kommer säkert. Jag hoppas det blir bra, och att jag inte gör bort mig allt för mycket med min "simpla affärsengelska". Men nu hinner jag inte sitta så mycket mera vid datorn måste prova kläder och packa tills imorgon. Är extra svårt då jag inte får ha riktigt vad som helst på mig.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0