Lördag

och dagen har varit riktigt bra. Det har dock varit väldigt fint väder med sol, men ingen värme för att sitta ute i. Såg på hästhoppning på fm efter det så fixade jag bort den vintriga designen. Lämna gärna en kommentar om vad du/ni tycker om den?

Gick även en kort sväng på stan och köpte ett par korta sockor (strumpbyxkvalitet) att ha i mina finskor på måndag. Ska nämlige på en stor Workshop med viktiga personer, så är finklädsel som gäller. Har investerat i en kavaj till detta, så nu hoppas jag att de blir bra. Är svårt att veta hur du ska klä dig när du inte vet hur de andra brukar se ut. Men min taktik blir helt enkelt att klä mig lite "finare" första dagen, och blev de för mycket så får jag dressa ner mig till dag 2.

Kvällern har annars varit lugn. Gjorde pizza till när älsk kom från jobbet. Den åt vi framför filmen "10 orsaker att hata dig". Sedan så blev de Robinson och nu så sitter vi och kolla på "Phone Booth". Så vi är riktigt slöa ikväll, men ibland behöver man varva ner. Men nu ska jag fortsätta titta och lägga datan på laddning.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är meningen att du ska ge den vidare till fem andra bloggar också. Fast jag gav den bara till fyra. :)

Väldigt fin disign, ny och vårig!

2009-04-19 @ 10:02:21
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Jag tackar och bockar! För mig betydde det oerhört mycket att vinna :)

2009-04-19 @ 11:41:46
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0