Nytt boende igen

och denna gång måste jag säga att jag är super nöjd. Va en sväng på hotelets gym foch sedan bada jag, då dom har en underbar uppvärmd pool. Vilket var helt underbart, efter en lång dag.

Sen ska man inte heller klaga över den underbara utsikten över stan, som man kunde njuta av.

När det gäller dagen så har den varit riktigt intressant med intressanta diskussioner. Ämnet har även legat lite närmre det som man gör på mitt jobb. Sen var det lunch och de var lite komiskt att det var råkade vara lax idag igen. Så nu har jag ätit lax tre dagar i rad vilket inte är så dåligt. Efter lunch så fortsatte vi med föreläsningar från alla. Hade gruppdiskussioner och sen var det dags för vårt studiebesök. Vilket var riktigt intressant, och väldigt givande. Sen har det inte hänt så mycket mera hos mig. Ska snart krypa ner i sängen så jag orkar upp imorgon.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0