Sthlm i helgen.

bland annat är en sak som jag hunnit med. Började lördagen med att gå upp, ovanligt tidigt med tanke på att jag inte gick och la mig först 3.30. Sedan åkte jag in till sthlm. Hade tänkt gå lite i affärer, men har just för stunden helt tappat lusten på att kolla på kläder. Så istället fastande jag framför prideparaden. Vilket alltid är lika intressant att se på. Ett ekipage hade en så otroligt häftig bil. Titta, hur länge sedan var det inte sedan dom hade en sådan här?



Efter paraden så åkte jag hem till pappi med familj där det som vanligt bjöds på super god mat. Men det var lite annorlunda mot va de brukar vara. Han hade helt gått ifrån sin 3-4 rätters upplägg och gjort tre stycken indiska grytor, med divers olika tillbehör.



Behöver jag säga att jag var otroligt mätt efter maten. Sedan såg vi lite på tv och tog det lugnt. Sedan var det dags för mig att åka hemmåt igen. Kom hem ganska sent.

Dagen har jag spenderat mest ute i solen, och läsandes min bok av Henning Mankell. Men nu ska jag fortsätta se på filmen jag börjat se.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser otroligt gott ut.

2009-08-03 @ 13:14:11
Postat av: moa

tackar :) ja känner att jag måste veriera mig lite :)

2009-08-03 @ 15:03:41
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: Celina

sv: ah okej den har jag sett ;) tack detsamma :) ska du göra idag då?

2009-08-03 @ 16:12:03
URL: http://celinasteen.blogg.se/
Postat av: vicke

då fick du en fin helg, bilen var fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0