Blir så arg på mig själv ibland..

här har jag så gott som haft hela kvällen på mig att fixa och vad har jag gjort. Allt annat än att packa till imorgon. Så nu blir det till att fixa det så här på kvälls kanten. Jag som redan är trött så det räcker. Gick upp runt kl 5.00 imorse av att vi skulle åka iväg vid 7, men pga av vädret så blev allt inställt. Vilket inte gjorde något, då en del annat blev fixat på morgonen och sedan klämde vi in ett annat besök, dock blev det inte lika mycket utomhus.

Hade tänkt slänga in lite bilder också, men då sambons datorn vägrar att fungera att föra över bilder till, så skippar jag det hela. Orkar inte starta min egen dator, då jag redan ligger efter i mitt schema.

Men nu blir det till att packa för mig, ska tjuvstarta julfirandet på lördagen nämligen så alla klappar måste med.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Odile

Hoppas det gick bra med resan och packningen. :)

Vart reste ni?

2009-12-21 @ 03:12:15
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0