Julbord nr 2

är vad jag ägnat stor del av dagen åt att äta. Va på ett jättemysigt ställe, pilkrogsvärdshus. Huset var så himla fint pyntat och utanför hade dom byggt en stor  halmbock.  Tänkte lägga upp bilder men något krånglar med kameran.

Efter lunchen hade jag ett långt möte som inte tog slut först efter kl 17, så det blev till att åka sena tåget hem. På vägen hem så köpte jag frimärken, så ikväll ska det skrivas julkort till nära och kära.

Sedan har jag faktiskt inte hunnit med så mycket mer än att titta på bonde söker fru.

Nu närmast säger sambon att jag måste hugga tag i disken ..

Hoppas ni andra har haft en bra dag..

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Jag håller för närvarande på med en till design, men detta är dock inte en juldesign. Den kommer nog lottas ut senare i veckan och jag ska försöka komma ihåg dig då ;)

2009-12-09 @ 21:36:26
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Yuki Yoursic

fin blogg du har^^

2009-12-09 @ 21:40:45
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0