Julklapp

idag har jag fått årets julklapp från jobbet. Var inte så mycket att visa upp då inte julklappen kommit hem till mig ännu.



Får nämligen välja själv från sidan vad jag vill. Så ska nog i helgen sätta mig och titta igenom utbudet och se om det är något som faller i smaken. Sambon jubbla åt älgstek, men själv föredrar jag nog fisk. Men som sagt får se vad det blir.

Idag har jag även beställt en julklänning från nätet, så nu hoppas jag att den passar samt att den kommer fram. Har nämligen aldrig beställt från den här sidan. Men det verkar vara en väldigt bra sida, och mycket bra priser.

Nu dags att fixa lite här hemma sedan blir det film.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Elly

Hej! Nu har jag en frågestund i min blogg, och de skulle vara jätte snällt om du kunde skriva en eller flera frågor till mig som jag kommer besvara lite senare i min blogg, om ett par dagar! Kram! =))

2009-12-13 @ 20:13:25
URL: http://thebeautie.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej!

Skulle du vara intresserad av en ny design? ;)

2009-12-14 @ 23:40:15
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0