Lunch med pappi

idag vilket var helmysigt. Vi käkade på en mysigt ställe och fick nog världens största pizza.  Annars så har dagen varit precis som vanligt, med mycket att fixa så här innan julledigheten. Han träffa en fd kollega också, vilket inte heller var fel.

Efter jobbet så blev det träning sedan har jag inte hunnit med så mycket mera. Sitter och lurar lite på lördagen och försöker få tag i min mor, men hon verkar väldigt upptagen =).

Men men nu ska jag fortsätta fixa lite. Har fått upp en provisorisk vinterdesign med anledning av att sambon inte ännu hunnit/orkat installera PS på sin dator. Tyvärr så stödjer inte min dator PS. Men nog om det nu blir det nog till att slappa framför tv:n

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Du ville att jag skulle höra av mig om jag lottade ut fler designer och jag gör det nu :)

Om den inte skulle passa dig så skulle jag kunna göra en till dig helt gratis, i utbyte mot en liten tjänst :P

2009-12-15 @ 22:16:50
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Odile

Hoppas pizzan var god, men du har en gullig provisorisk vinterdesign och lite fiffigt med "carrobarrometer" :D

GOD JUL :D

2009-12-17 @ 19:50:41
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0