Syjunta??

ja kan inte riktigt släppa tanken. Tycker det är helt underbart att jag har blivit tillfrågad. Men det är så långt bort från mig. Jag kom ju till och med undan med att inte sticka, när jag gick i skolan med anledning av att jag sydde en avancerad klänning istället. Fast samtidigt så borde jag kanske hänga på tåget, då det finns så otroligt mycket kunskap att hämta och det kan ju fakiskt vara riktigt trevligt. Så ska allt ta och fundera lite till på det hela.




Länkt till vart bilden är hämtad fås genom att klicka på den.

Annars så har dagen varit precis som vanligt, men med hur mycket som helst att göra så här innan jul. Efter jobbet blev det träning för att rensa tankarna lite. Sedan har det inte hänt så mycket mer hos mig. Nu ska jag kolla efter glögg muggar då vi ska ja julmys hemma hos oss på söndag.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Neha

Dra på syjunta vore kul:D Aldrig varit på en

2009-12-14 @ 16:17:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0