Måndag igen

och veckorna bara springer iväg. Dagen har inte annars inte vara något spec. Har varit på mitt kontor hela dagen, och äntligen börjat komma igång med arbetandet med mitt projekt. Sen så fick jag en trevlig överraskning, då en kollega kom fram och fråga fall jag jobbat på Ikea med att sälja kök. Ingenting undgår vist mina kollegor. Jag vet inte ens hälften så mycket om dom ännu. Men snäll som jag är så erbjöd jag mig att kika på hans kök. Så nu hoppas jag att jag kan komma på någon bra lösning. Så i slutet i veckan ska jag ha åtminstonde ha gjort en ritning över det hela hade jag tänk.

På kvällen har jag varit och tecknat mitt avtal med anläggningen, så nu blir det träning för hela slanten. Har även tagit kvitto som jag kan ta med till jobbet imorgon. Så nu börjar jag äntligen få lite ordning på min vardag igen. Haha lagom till när jag snart  ska vara borta i 1 1/2.

Men men nog om det nu måste jag fortsätta fixa lite här hemma innan det är dags för sängen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Angelica

svar: Därför jag har inge studiebidrag för tillfället.

2009-02-23 @ 23:12:06
URL: http://killerduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0