Så var de måndag igen

och dags för ännu en arbetsvecka. Idag har jag dock sovmorgon vilket inte är helt fel. För då hinner jag fixa lite saker, innan det är dags att möta min handledare inför nästa period. När det gäller gårdagen så gick de faktiskt riktigt bra med allt. Vi kunde så gott som montera alla möblerna. Det blev faktiskt riktigt bra trots att de blev några små missar. tex lådorna vi köpte till tv-bänken (bokhyllan) passade inte. Så dom ska vi ta och kapa lite på höjden, och går de bara bra så kommer dessa passa någorlunda bra. Så de som återstår nu är egentligen att bli av med vår gamla tv-bänk och det ena skrivbordet. Samt montera de sista samt måla en/flera schabloner på väggen.

Just de på vägen till tåget idag så möte jag en fd kurskamrat som jag inte har pratat med sedan jag slutade. Va riktigt trevligt att ses igen, och som tur va så hade jag gott om tid innan tåget gick. Är faktiskt tråkigt att man tappar kontakten med varandra, helt tvärt efter att ha tillbringa mycket tid ihop. 

Men men nog om det nu ska jag fortsätta fixa lite här. Fick ju som sagt skriva om de här inlägget för att bloggen krångla. Så har redan förbrukat mer tid än vad de var tänkt .

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt med sovmorgon.Fin blogg du har. Hoppas resten av dagen blir lika bra.

2009-02-09 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0