Vilken kurs

den är rolig samtidigt som jag är helt slut i huvudet. Vi har pratat och sen har vi gjort en massa praktiska övningar. Det som känns som de har tagit mest tid är "spelet" som vi gjort nu på slutet. Där de går ut på att vi i gruppen ska ta ställning till olika saker som kan ske under ett projekts gång. Vilket ger riktigt intressanta diskussioner. Då vi som inte har någon projektledare erfarenhet i arbetslivet har ett litet annat synsätt än de som har jobbat med detta tidigare. Utöver det så har de ätits en hel del mat och kakor. Till lunch var de buffe och man kunde välja på tre olika rätter. Till middag var de tre rätters om man räknar in efterrätts buffen. Sen har vi även under dagen haft tillgång till både kaffe, frukt och en massa kakor. Så imorgon blir de gymet för min del, så att jag hinner blir hungrig till frukosten. Är ju som sagt ingen frukost människa. För den som är intresserad så ska jag visa mitt rum. Va ett tag sedan man hade sådan fin utsikt, lägg märke till skidbacken som syns i fönstret och som speglas snyggt i vattnet.



Kvällen på kursen avslutades ganska sent vid 20.30 och efter de så satt vi några i baren och varvade ner. Så mycket bättre kan inte en dag avslutas. Men nu ska jag göra mig klar för sängen så jag orkar upp imorgon.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: eleni

fin och bra sida :D / eleni

2009-02-05 @ 12:40:44
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: eleni

fin och bra sida :D / eleni

2009-02-05 @ 12:40:44
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0