Vuxen poäng

haha ja iaf om jag skulle fråga min pappi, men även mamma. Då jag är uppväxt på bland annat köttgryta. Och när jag var liten så var jag jätte less på det. Men idag så vad jag göra jag, JO ja lagar en köttgryta. Så nu hoppas jag att den blir god, ock visar de sig inte först om 1 1/2 h.

När det gäller dagen annars så har den varit helt okey. Fick träffa de andra ur gruppen lite mera idag, då vi hade heldag ihop. Sen så var vi på studiebesök på en byggarbetsplats. Vilket var riktigt intressant (samt omväxlande), men dock lite kyligt. Sen så slutade vi även lite tidigare än väntat så jag var hemma redan efter kl 15.00 vilket kändes som en riktigt lyx. Men imorgon så blir det en lång dag. Börjar redan vid kl 08.00 och det innebär att jag måste ta tåget vid halv sju, då halv åtta tåget inte är framme först 10 över. Men de gör inget för min del. Har ju fått min arbetsuppgift, så jag kan jobba med den på morgon.

Nu ska jag fortsätta med mina kökssysslor. Samt läsa på lite inför KTH.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Nej coré är träning på matta med övningar som tränar rygg, bål och mage. Jätte kul och är verkligen nått som man behöver träna idag.

2009-02-10 @ 21:00:18
Postat av: My

Hej :) Nej coré är träning på matta med övningar som tränar rygg, bål och mage. Jätte kul och är verkligen nått som man behöver träna idag.

2009-02-10 @ 21:00:47
URL: http://mys.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack, du har oxå fin blogg =) Japp, dagen har varit bra, super härligt väder ute. Hur har din dag varit?

2009-02-10 @ 22:47:55
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0