Lugnet

har lagt sig lite hos mig iaf. Jag har fått låna en arbetskollegas privata gps. Så mycket bättre kan de inte bli. Men jag är fortfarande fundersam över vart den andra har tagit vägen. Jag kollade  i min mobil just och där kan jag faktiskt se gps kartongen och de var dagen innan jag åkte för julen. Så de bevisar ju iaf att den var senast på kontoret. Finns ju inte så många fler ställen att leta på. Jag har ju bara två rum, ett där jag sover och ett där jag arbetar. Men men nog om det.

Gårdags kvällen var annars lugn, och de var helt tyst i mitt hus. De högljuda "grabbarna" måste ha varit på någon övning. Men de varade inte så länge, kl 22 dundra dom in igen och skulle basta. Jag passade även på igår kväll att köpa den där tv:n som älsk och jag prata om att göra. Sen läste jag  lite om hur man ska göra när man målar. Så jag är på de klara tills på fredag kväll, då de blir till att slippa. Ja för äntligen ska den fula bruna väggen bort. Sen innan de var dags för sängen så såg jag ett avsnitt på prison. Även om jag tycker serien börjar tappa i sitt värde.

Humöret annars är som sagt på toppen. Har dock lite träningsverk från gårdagens pass. Men de är ju bara positivt ska ju kännas lite när man tränar. Och mitt godis sug har lagt sig =). Men nu ska jag fortsätta jobba med mina listor, vilket tar sin lilla tid.

// Carro //  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0