Mår lite dåligt..

men de är kanske inte så konstigt efter att ha ätit dåligt med mat idag. Åt en macka till frukost, då jag fick lite bråttom. Sedan så fika jag lite snabbt vid 9.00, och åt tårta. Vi hade nämligen fin besök av en tidigare anställd. Sen så slängde jag mig i bilen för att åka iväg och göra de sista av inventeringen. Vilket i sig var en upplevelse, då jag hade råkat få en automatväxlad bil. Jag råkade trycka lite för hårt på gasen ibland, samt va bra allt sugen på att växla några gånger. Men som sagt kom fram och tillbaka helskinande trots den missen. När jag sedan kom tillbaka till kontoret va klockan över 12.00 så jag tog endast en macka till lunch. Är ju så tråkigt att äta själv på slottet.

Efter jobbet åkte jag till centrum för att handla en blomma, kort ocn en chokladask till de på kontoret som tack för allt. Hittade även två stycken tröjor som fick följa med hem. Som bonus till mig själv köpte jag en chailatte burk. Så jag hoppas de smakar lika gott, som när man dricker de på fik Shoppingturen avslutades sedan med en kebabtallrik på Daisys. Sen nu på kvällen har jag inte gjort så mycket mer än att börja packa lite smått till imorgon. Då de är dags att lämna området. Vilket faktiskt känns lite tugnt, de här stället har ju trots allt varit mitt hem i 4 månader. Men men nog om de nu ska jag hoppa i säng, känner på mig att de blir en lång och jobbig dag imorgon.

natti natti

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Jag har din mail adress någonstans, men kan inte hitta den. Hoppas det går bra att jag kontaktar dig så här istället.

Jag har tänkt lite på min blogg. Jag är fortfarande inne på något med skrivstil, en ganska smal och lite "gammaldags". Något blommönster, svart och blått/turkost. Det vore fint. Jag vill inte lägga ut bilder på mig själv men jag kan skicka några andra till dig.

Jätte snällt att du vill hjälpa mig!

2009-01-30 @ 18:12:16
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Du har en jättefin blogg.

2009-01-30 @ 21:03:45
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0