På tåget

till pappa för att bli uppvaktad/äta den där middagen. Vilket ska bli riktigt trevligt. Det ända som jag vet än så länge är att de kommer bli något med räkor. Då min pappi helt plötsligt hade fått för sig att älsk var allergisk mot räkor. Vilket han är så långt ifrån att vara. Men lite roligt var de iaf. Vet inte hur länge till jag kommer ha täckning. Så de här få bli ett kort inlägg för stunden. Slänger för ovanlighets skull in en bild på mig själv.




Har dock inte hunnit sminka mig, men ska ta och göra de snart fall inte toaletten luktar illa =).

Sen tänkte jag även att jag skulle visa en bild på mitt halsband jag fått. Då jag fått en fråga ang detta.

Varför bilderna råkar hamna på sniskan vet jag inte. Men dom visas iaf inte så på min dator. är väl nåt krångel som de brukar kunna vara.

Hoppas ni andra får en trevlig söndag!

// Carro //

Kommentarer
Postat av: somalia o nornia

Hejsan. Hoppas att du har haft en hittills bra dag.



Kika gärna in på min blogg, kommentarer och åsikter är alltid kul :)

mvh somalia

2009-01-18 @ 13:55:27
URL: http://ilovecolby.blogg.se/
Postat av: Vicke

då har du det bra, och vi får vrida på våra huvuden så ser vi bilden bra

2009-01-18 @ 20:18:11
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Anton Kraft

hoppas du får en trevlig dag :) vad är det du studerar till? :)

2009-01-18 @ 20:29:55
URL: http://antonkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0