stressigt värre

haha eller inte (som sis skulle säga).  Har haft en massa to do saker att göra idag och först nu börjar jag se slutet på listan. Dock finns de två saker kvar att göra på listan, varav en måste bli klar idag. Ska jag vara ärlig så längtar jag till morgon dagen då de är dags att börja jobba igen. För att vara "hemma fru" när älsk är å jobbet tar verkligen kål på mig. Jag är för rastlös för att sitta hemma i flera dagar. De var synd att inte sing star spelet dök upp när jag var ledig, hade nämligen varit roligt att roa sig med. Men nu måste jag nog tyvärr fortsätta med mitt packande för imorgon är de jag som går upp kl 05.00 för att ta tåget till jobbet. Skriver mer då om filmen och kanske postar lite bilder, för som de är nu hinner jag inte med det.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du fick en bra start på veckan

2009-01-12 @ 15:52:35
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0