Tillbaka på jobbet

för ännu en ny arbetsvecka som vi "ungdomar måste göra!`" som min farfar så gulligt igår uttryckte det. Men de går absolut inte ingen nöd på mig då jag trivs så himla bra på mitt kontor. Jag har för idag inte tagit med mig min dator, så idag blir de endast att lite kortare inlägg. Tror nämligen inte de blir så mycket skrivande ikväll då jag ska sova borta hos mamma och L ikväll.

Gårdagen var iaf jättelyckad och dom hade gjort så fint. De var girlanger och en skylt där de stod mitt namn på. Sen så fick jag precis de som jag hade önskat mig. Vilket jag inte hade trott att jag skulle. Maten var också super god, som den alltid är när pappi lagar den. Som sagt var en välidgt lyckad kväll med välidgt trevligt sällskap.

Men nu måste jag återgå till mina siffror. Vill ju bli klar till på em iaf, för att hinna klart innan lunch vore önsketänkande =).

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Vicke

vad bra att du fick det som du ville, jag hoppas att du får en bra dag nu

2009-01-20 @ 09:37:55
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Katinka

En liten hälsning från mig bara. Har kikat in ett par gånger och tänkte lämna en kommentar nu...

2009-01-20 @ 21:57:21
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0