Tillbaka på jobbet

Och de var faktiskt riktigt skönt. Det enda som var lite jobbigt var att kliva upp imorse. Men de kan kanske bero på att jag och älsk vänt lite på dygnet. och kanske var de tröttheten som gjorde att jag glömde min tandborste hemma imorse. Det roliga på jobbet idag var att en av arbetskamraterna verkar taggad att börja träna. Så idag gick vi ca 30 min promenad på lunchen vilket var riktigt skönt. Sen imorgon så ska vi pröva på ett av de alla träningspass som finns på området.

Efter jobbet sen så var jag tvungen att ta en vända till centrumet då jag bla glömt min tandborste hemma. Sen nu när jag kom tillbaka till huset jag bor i så ser jag att de flyttat in folk här. Vilket för mig är med blandade känslor, har ju blivit van att bo själv. Så nu kan jag inte se på den film jag tänkt antar jag. Men men. Då kan jag ju städa rummet som har grott igen på några veckor. Sen så ska jag bäda sängen med lite nya lakan, så jag sen kan lägga mig och läsa min julklapps bok. Men nu ska jag skicka lite mail och ringa lite samtal.


// Carro //


Kommentarer
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du får en bra kontakt med dom nyinflyttade

2009-01-13 @ 08:29:16
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0