Träning

vilket säkert imorgon kommer resultera i en "hemsk" träningsverk. Men kul var de och roligt att äntligen fått en träningskamrat. Jag hade nog aldrig själv gått ifrån jobbet under dagen för att träna, när jag lika gärna kan göra de efter jobbet. Passet vi gick på var inriktat på bålstabilitet vilket aldrig är fel att träna. Imorgon så blir de bassängen för min del tror jag, nu när jag upptäckt att de finns ett  väldigt fint duschrum samt bastu i de huset. Tidigare har jag duschat i huset jag bor i men nu när de andra har flyttat in så är de inte längre lika rent. Jag förstår inte varför vissa ska var ena skitgrisar. Samt en annan sak jag aldrig förstått varför man inte kan fälla ner toaringen samt pricka rätt. Jag som hade en sådan positiv bild av grabbarna efter de som bodde här gången innan. Men men är dagens i-landsproblem.  Nu ska jag lägga mig och se lite på film på datan tror jag. Sen kolla runt lite på nätet efter någon snygg fond att hänga på väggen i köket. Då både jag och älsk lessnat på vår bruna vägg med en orange fyrkant.

Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag!

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack!

2009-01-14 @ 22:49:20
URL: http://jagedenjage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0