Yoga

ja innan lunch så var jag och en arbetskamrat på ett pass yoga. Det var mycket jobbigare än vad jag hade kunnat föreställa mig att de skulle vara. Både andas och göra en massa rörelser med konstiga namn. Efter de så var de lunch och vi åt för ovanlighetens skull i den andra matsalen. Vilket var helt okey, men dock saknade jag den vackra utsikten från slottet.

Efter jobbet ska jag ta och bege mig till stan. För att vara "provdocka" åt syrran som går en utbildning i hudvård och spa. Ska bli kul att se vad hon hittar på. Hon hade en idé att göra vaxning men jag tror inte jag har så mycket att hår på kroppen att öva på =). Men som sagt får se. Själva behandling ska ta ungefär 2 h iaf och efter de så blir de nog att vi går ut och käkar. Sen får vi se vad vi hittar på för nåt. Bio har vi talat om, men som sagt får inte bli för sent då både jag och sis ska upp tidigt dagen efter.

Men nu ska jag ta och återgå till jobbandet. Har lite att göra innan det är dags att åka iväg.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0