Dagen började bra

med en vända på det här otroligt fina stället:


Sen var de så otroligt skönt att träna själv, för hur ofta är man själv på ett offentligt gym annars. Ingen kö till någon maskin och inte behöva bry sig om någon annan. Så jag körde på i ca 1h 15 min med steron på högsta volym. Sen fick jag dock ett rask uppvaknande när jag kom tbx till rummet. Det fanns inge varmvatten när jag skulle dusch. Tyvärr så fanns de ju inte så mycket mer att välja på, då jag hade en tid att passa.

Till frukost fick jag sedan en trevlig överraskning då jag insåg att det gick att beställa gröt. Till den serverades det äkta rårörda lingon. Sen så var det bara att sätta igång igen. Dock bjöd vår kursledare oss på en trevlig överraskning på em där han slängde in en introduktion i stavgång på 30 min med deras PT. Det som var lite tråkigt med detta inslag vara att jag saknad rätt kläder för utomhus motion. Kvällen avslutades sedan med en whiskey/konjak. '

Nu så återstår de bara för mig att krypa till sängs så jag orkar upp imorgon. För jag känner på mig att dagen kommer bli lång. Först kursen och sen tusen saker till att fixa med hemma i lgh.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Em

Hej hej!

Hoppas du får en bra fredag!

Kram ,Em

2009-03-06 @ 09:10:22
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt att träna när man är ensam!

2009-03-07 @ 21:01:15
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0