Härlig dag

har jag och älsk haft. Även fall vi inte ens hunnit med hälften av allt som ska göras, som att tex städa. Mn jag har iaf fått mina nya träningsskor inköpta. Jag ska promenar lite här hemma i dom, för att vara säker på att jag fått rätt sko. Sen så provade även älsk jeans men hittade inga. Efter att kollat lite i affärerna så avslutade vi vår runda på stan med att fika på vårt favofik. Där vi som vanligt åkt våran favo macka. Innan vi gick hem så köpte vi biljetter till filmen: män som hatar kvinnor.

Sen när jag kom hem så blev det att kort kolla lite på datorn. Sen så blev de till att packa gymväskan och kila iväg på yoga. Vilket var mycket tuffare än jag trodde. Har nog aldrigt känt mig så ovig, som jag gjorde. Sen så råkade även passet vara över en timmes lång, vilket jag helt hade missat innan. Efter gym så blev de mat här hemma, och nu så avslutas kvällen med att se på Beck. Så det händer inte så mycket mer här hemma hos mig.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: LINDA HEMMA FRÅN ROADTOUR

Tack för din söta kommentar!



Vad kul med shoppingrunda! Det är någonting som jag inte hunnit med på alldeles för länge och saknar det. Hur var filmen män som hatar kvinnor? Var den bra?

2009-03-02 @ 14:22:11
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej. Jag har just nu en tävling på min blogg. Titta in så får du veta mer! Kram

2009-03-02 @ 16:49:40
URL: http://miimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0