Hemma från jobbet

dock lite senare än vanligt. Har varit en helt okey dag. Sen så har jag visat mitt köksförslag, Jag tror min kollega blev mycket nöd med hjälpen. Sen så hade vi väldigt spännande besök idag. Fick höra mycket intressanta saker, som jag inte ens viste. Efter jobbet sen så tog jag mig en liten tur på stan innna jag gick hem, och köpte en söt topp/kofta.

Nu är jag hemma, och fixar för stunden i köket. Blir lite lätt middag med sallad och macka. Efter middagen ska jag fixa designen på en blogg. Sen blir det till att packa väskan till imorgon, då jag ska åka iväg på kurs. Så de blir inte så mycket bloggande idag. Sen så börjar min favorit serie igen idag, så självklart ska jag försöka hinna se dagens DH avsnitt.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

awh thanks ;)



HUGS!!awh thanks ;)

2009-03-03 @ 20:58:30
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack sååå mycket! Helt uinderbar bloggdisign! Nu tycker jag verkligen om att se på den. Förut var det som rena förorten... Men nu: en dröm! Tack, tack, tack!!!

2009-03-04 @ 13:25:37
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0