Imorgon

så smäller det, dags för festen med stort F (förhoppningsvis). Hemma hos oss är de för tilfälligt lite lätt kaos artat. Bord och klappstolar står lite här och där. Kylskåpet har nog aldrig varit så full proppat, under vår tid i lgh. Det luktar mat i hela lgh och mer ska fixas. Imorgon står det bakning, dukning, göra bål m.m på listan. Ska bli kul att se alla igen, då jag inte sett några av dem på ett väldigt bra tag. Sen så måste vi även handla det sista. Sen så återstår nog det som kommer ta längst tid. Nämligen att göra sig iordning. Har iaf klänningen klar, vilket känns betryggande.

Men nu måste jag fortsätta fixa här hemma, närmast på tur står att göra klart vår spellista till ikväll. Vilket i sig blir en riktigt tuff utmaning då jag och älsk inte riktigt är ense om vad som ska spelas.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Har fått många kommentarer från folk som tycker om den jätte fina bloggdisignen som du gjorde åt mig! Jag måste bara tacka så mycket igen! Det var ett fint jobb du gjorde.

Kram

2009-03-22 @ 11:57:45
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: Alma

Hejhej!

Fin blogg:) Kolla gärna in hos mig, har en liten frågestunf lite längre ner i bloggen. Så var mer du också och ställ en fråga!!

Kram

/Alma

2009-03-22 @ 16:45:06
URL: http://almiiza.blogg.se/
Postat av: Monica

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här : http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0