Irriterande

men bara lite. Men jag har bestämt mig för att inte bry mig om sådan små skit saker. Dagen har iaf känts ovanligt lång, men har trots det fått en hel del gjort.  Efter jobbet var jag förbi stan på vägen hem  för att göra lite ärrenden. När jag kom hem sen så fick jag se att älsk varit och hämtat lampan till vardagsrummet. Den gjorde sig riktigt bra i rummet, och än så länge är vi nöjda med den. Har bara tagit oss över ett halvår att välja ut en lampa till vardagsrummet.

Fick sen nu ikväll en trevlig överraskning att min bästa kompis från skolan kommer förbi i helgen. Har inte sett henne på flera månader. Planer för kvällen är annars att se på finalen av mästarnas mästare nu vid 20.00. Sen så blir det nog även DH, fall tid finns. Men nu tv dags.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0