Dagen idag har gått snabbt

nästan för snabbt. Har inte riktigt hunnit med allt som jag hade velat. Men förhoppningsvis så tar inte mötet imorgon på kommunen längre tid än att jag hinner tillbaka på em och skriva det sista i rapporten. På jobbet bjöd vi  (min grupp) de på avdelningen på fika. Vilket jag tror var uppskattat.

Bild: Lånad se från vart genom att trycka på bilden..

Efter fika så skulle jag boka min resa till nästa vecka ,till Boden, hade aldrig trott att det skulle ta drygt 40 minuter. Då blev inte ens hela bokningen klar, håller tummarna för att allt går i lås imorgon med det sista på bokningen. Va nära att missa bussen hem, men hade tur att precis bli klar så jag kunde springa till den. Efter det så blev det en snabb middag och sen bar de av till gymmet. Hade tänkt pröva Afro men valde Aerobicdans istället. Nu så är jag som sagt tillbaka och ska ta och läsa på lite till imorgon så jag är väl förberedd. Men först ska jag hämta mig en tallrik med något gott.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

Ja det stämmer, de som inte är överstrukna eller står att de är sålda så finns de kvar!

2009-05-07 @ 22:25:35
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0