Dagens inköp

blev ett som skulle bli av samt ett lite mer impuls artat sådant. Väskan hade jag prövat ut tidigare medans byxor som kan göras till shorts blev ett extar inköp.

Då killen som hjälpte till ,var så snäll och gav mig lite rabatt på väskan, så kunde jag ju inte avstå från att pröva ett par byxor, när han fråga om det var något mer som jag behövde. Så nu börjar jag bli rustad för min fjällvandring. Återstår nu att inhandla  saker som kudde, mat , regnbyxor, kåsa och skor.  Sedan så ska jag nog vara rustad för min vandring. Behöver även fortsätta min träning så jag blir stark i ryggen , så jag orkar bära min väska.

Men det ska inte vara några problem, för idag blir det träning Efter det att jag har tvättat klart här hemma. Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite på nätet.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det står att dom är gjorda av canvas :)

2009-05-24 @ 19:10:07
URL: http://tillay.blogg.se/
Postat av: Carrot

Svar: Det beror på vem/vilka jag umgås med. Ofta nog är det Carrot, ibland blir det Carro och ja, till och med Caroline (men det är oftast inom familjen)...



Tack detsamma :) ha en fortsatt bra dag du med!

2009-05-24 @ 23:43:54
URL: http://thecarrot.blogg.se/
Postat av: vicke

det var fina saker du köpte, jag hoppas att du har fått en fin start på veckan nu

2009-05-25 @ 20:54:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0