Nattåget

vålade inge större problem, för mig. Va faktiskt riktigt avslappanande. Först fick jag vänta i min lilla hytt på konduktören.


Sedan när hon kommit så gick jag till restaurangen en sväng, men blev ganska besviken. Då det inte fanns mycket av vare sig mat eller tidningar. Sen gick jag tillbaka till mn lilla hytt igen. Påvägen tillbaka prata jag med några trevliga människor. När klockan börja närma sig 20.30 började de flesta krypa till kojs. Så gjorde jag också, och sedan så såg jag lite på film. Så glad över att Älsk föreslog det, för annars hade jag inte haft så mycket att göra innan det var läggdags.



Då fick jag krypa ner i mina lila lakan =). Sedan så somnade jag ganska bra, men vaknade till lite under natten. va ganska otroligt at det i stort sett aldrig var mörkt . fick se en otroligt fin soluppgång på resan. Väl framme på plats så gick jag till hotellet och så blev jag tvungen att leta frukost med anledning av att restaurangen på tåget inte hunnit öppna.

När jag lämnat väskan så begav jag mig till jobbet. Va en riktigt bra dag, och vi var på möte samt satt ute på uteplatsen. Efter jobbet blev det träning för mig, blev hela två stycken träningspass. Kvällen har efter det ägnats åt att försöka logga in på bloggen samt fräscha till mig.

Men nu ska jag avsluta och göra mig en varma koppen, har nämligen lånat en vattenkokare.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Nadine

Mysigt med nattåg och vacker solnedgång! :)

Hoppas du får en bra dag!

2009-05-19 @ 08:39:21
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Lussan

Verkar som en mysig resa. Jag skulle gärna provat. :)

Smart trissidé där, men TYVÄRR funkar inte magin i just de fallen. För jäkligt! ;)



Trevlig kväll till dig också!

2009-05-19 @ 21:06:15
URL: http://www.metrobloggen.se/lussan
Postat av: Gabriella

sv: Man tackar! =)



jadu, de flesta reagerade och sa att vi hade tappat börsen ^^ det var dock en kille som inte hann se vem som tappade den och petade på börsen med foten och gick därifrån! Människor är väldigt hjälpsamma (:

2009-05-19 @ 21:11:52
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: jaaaa, han är så söt :)



Sugen jag blev på att krypa ner i min säng när jag såg din bild :)

2009-05-19 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0