Hemma igen

efter en otroligt mysig helg. Är faktiskt lite synd att jag inte kan hälsa på oftare. Igår hade vi myskväll vid tv:n och så sjöng jag lite Singstar med lilla syster. Åt god mat och bara hade de allmänt lugnt.

Morgonen började bra, jag och pappa åt "vår vanliga frukost" rostmackor och svartvinbärs marmelad.
Idag så kom hela släkten på em för att fira sis och så fick vi som vanligt smörgårdstårta. Va kul att se mina kusiner och farmor och farfar. Efter tog jag tåget hem, och som tur var gick allt bra trots en hel del tåg och buss byten.

Orkar inte skriva så mycket mera just nu då jag ser på film.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: vicke

vad bra att du fick en så fin helg, jag hoppas att veckan har börjat bra för dig med

2009-09-21 @ 13:46:46
URL: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen
Postat av: Annas inspiration

Hoppas allt är bra med dig



trevlig kväll

kram Anna

2009-09-21 @ 17:13:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0