Jag är så glad imorgon

är jag ägare till ett eget wii fall allt går som det ska. Jag måste bara säga att blocket är en bra sida, då det var ett dunder pris på allt med anledning av att det ingick ett antal spel. Så nu kan jag roa mig imorgon kväll, när älsk är hemma och hälsar på päronen.

Idag har annars dagen varit bra, lite tung men tills nästa möte så vet jag ju hur det hela fungerar. Dagen gick otroligt snabbt. Efter jobbet blev det lite snabbhandling samt en kort promenad. Köpte även en väst, men den vimsiga kassörska glömde ta bort larmet. Viket är lite surt, för då måste jag gå tillbaka ditt innan jag kan använda mitt nya plagg. Jag tycker nog inte heller att expediten ska prata i telefon, fall dom inte klarar av att göra rätt. Men men ibland är jag nog en för "snäll kund" gnäller i stort sett aldrig. Men då jag själv jobbat inom handel så är jag kanske lite skadad.

Men men nog om det, nu ska jag fixa lite med middagen samt pyssla om älsk som kört omkull idag. Sen blir det lyxfällan.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0