På jobbet och laddar

eller iaf väntar på att klockan ska närma sig 16.30. Detta med anledning av att då ska vi äntligen springa den där lagtävlingen som vi anmält oss till. Jag hoppas det blir kul, vädret ser än så länge ut att vara perfekt. Men nu måste jag fortsätta jobba lite, har hur mycket som helst som jag vill hinna med innan fredag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag hemma efter en väldigt lång dag. Blev lite senare än jag tänkt då jag missade tåget med bara någon minut. Men gjorde inte så mycket då jag hade en bra bok att läsa. Bjuder på en bild från prisutdelningen.



Behöver jag säga att vi inte vann =). Hur som helst så fick alla välja något pris, och jag blev en bok rikare. Nä nu måste jag duscha och packa i och ur väskan för imorgon.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)

Det skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig här i Veckans Blogg:

http://mikaelatallkvist.blogg.se/2009/september/finalisterna.html#comment

Jag är nummer 2 :)

Tack på förhand! :)

2009-09-11 @ 07:23:34
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0